برای نخستین بار در بخش رودبارقصران صورت گرفت :
فروشگاه عرضه محصولات محلی، صنایع دستی و کشاورزی با حضور شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر در شهر فشم افتتاح شد. 
کد خبر: ۱۱۴۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 04 January 2024
همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) 
 
فروشگاه عرضه محصولات محلی، صنایع دستی و کشاورزی با حضور شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر در شهر فشم افتتاح شد. 
 
افتتاح فروشگاه عرضه محصولات هنری ،صنایع دستی و تولیدات محلی در فشم 
 
سید محمدرضا شهبازی شهردار اوشان فشم میگون در این خصوص تشریح نمود : یکی از موضوعات فرهنگی که به جد دنبال کردیم بحث بها دادن به هنرمندان منطقه بود که در فرهنگسراها این مهم انجام میشد منتها به دلیل عدم وجود مکان مناسب امکانی برای ارائه وجود نداشت در حال حاضر با در نظر گرفتن یک محیطی مناسب این مهم اتفاق افتاد و بر خود می بالیم که هنرمندان بسیاری در شهرمان داریم.
 
ایشان در ادامه به ایجاد بانک اطلاعاتی توسط حوزه فرهنگی اشاره نمود و گفت : با ایجاد این طرح هنرمندان شهرمان در زمینه های مختلف در این بانک اطلاعاتی قرار گرفته و در مواقع لازم از آن استفاده خواهد شد و لازم بذکر است که طی ۲ سال گذشته چندین مورد رونمایی کتاب داشتیم که شایسته تقدیر می باشد.
 
فرزاد محسنی رئیس شورای اسلامی شهر نیز مطرح کرد : مجموعه مدیریت شهری از این چنین موضوعات و توانایی ها حمایت می نماید و این اتفاق بسیار خوبی است که در شهرمان رقم خورده و با در اختیار گذاشتن چنین مکانی با عرضه محصولات هنری ، صنایع دستی و محلی در ایجاد اشتغال زایی کمک شایانی خواهد شد.
 
افتتاح فروشگاه عرضه محصولات هنری ،صنایع دستی و تولیدات محلی در فشم 
 
توسط مجموعه مدیریت شهری اوشان فشم میگون انجام شد :
 
آئین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری 
 
همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر بانوان شاغل شهرداری اوشان فشم میگون توسط شهردار و شورای اسلامی شهر مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
 
سید محمد رضا شهبازی شهردار اوشان فشم میگون در این مراسم بیان نمود : نگاه اسلام به بانوان یک نگاه مترقی مبتنی بر احترام و عزت است و بانوان همواره نشان داده اند که در کنار فعالیت های مربوط به خانواده در امور اجتماعی و فعالیت های شغلی نیز توانمند بوده و نقش بی بدیلی در تعالی جامعه ایفا می کنند.
 
فرزاد محسنی رئیس شورای اسلامی شهر نیز گفت: جامعه ای به شکوفایی و بالندگی می رسد که بانوان قوی از لحاظ تفکر و تخصص داشته باشد و مادران دارای آنچنان شأن ارجحی هستند که پیامبر اکرم (ص) بهشت را زیر گام های آنان معرفی می کند.
 
در این مراسم با اهدای هدایای ویژه از بانوان شاغل در شهرداری تجلیل و از زحمات آن ها قدردانی به عمل آمد.
 
افتتاح فروشگاه عرضه محصولات هنری ،صنایع دستی و تولیدات محلی در فشم 
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار